Vårfin balkong

    
Balkong före             Balkong efter

Nå, vad tycker ni?






En viss liten Doris verkade tro att den nya stolsdynan var hennes ;-)

     Hahaha, Doris hatar när matte måste plugga inför en studiedag! :-D

Nu till den stora nyheten: Vi har fått en lägenhet i EKEBY, no more korttidskontrakt. Hej 67 kvm och plats för tvättmaskin!


Idag är jag glad. De ringde mig fårn jobbet för en stund sen och frågade om jag ville vara ledig ikväll. Jag hade tydligen jobbat 30 timmar för mkt och eftersom jag börjar på urologen på måndag är det sista chansen att få ut de timmarna i ledighet. Jag får ju högre lön annars men just nu känner jag att tid är bättre än pengar!

Ciao Mjaooo!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis till lägenheten!



Trevligt att höra att ni lever.

2009-05-17 @ 16:32:10
URL: http://pettsonochfindus.blogg.se/

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0