Världens dåligaste bloggare...

... jag tar gärna åt mig på den punkten, det förtjänar jag. Fy skäms på mig.

Men jag får väl försvara mig med att jag har haft my ass helt fullt och upptaget :)

Igår hade jag min sista redovisning i skolan av ett grupparbete. Det gick skiiitbra, så det känns ju toppen eftersom det var det absolut sista jag gjorde på Mälardalenshögskola :D

Jag har dock en riktigt arg muskel från armen, ner bakom skulderbladen, typ ner till svanken... Har suttit med en power point-presentation till grupparbetet i typ 2 och en halv timme med datorn på ett bord som börjar uppe vid bröstet på mig där jag sitter nu... AJ! Men snälla Caroline som är massör masserade ut den igår så det var skönt!

Idag ska jag dra ner på stan och hitta nåt att ha på mig imorgon i domkyrkan när jag tar min examen klockan 14 :)

Sen ska jag baka paj inför lördagens tjejmiddag med gamla gänget, myyyys :D

Nu ska jag ta ett bad och käka frulle, sen ska jag nog titta färdigt på en Wallanderfilm som jag började titta på för 3 dagar sen.

Lägger upp bilderna som jag lovade sist:


Vår gård


Sigge är galen i vatten, precis som sin mor :)
Man måste stänga ut dem när man ska bada och då står de och gråter utanför dörren :)


Vår gran som jag tog ner på nyårsdagen

Så, det var alla bilder som jag hade lagt över på min dator men det finns måånga fler som jag får lägga upp sen.

Ciao Mjaoo!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tack för igår sötis! Vi ser fram emot lördagen alla tre :-) Supergulligt att vi får störa två helger i rad (stumpan är helt salig över att ni äntligen bor i stan!)

2009-01-12 @ 18:54:33

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0