Söndag 7:e september

Här kommer lite bilder för er som har väntat (länge sedan jag uppdaterade, hela 2 dagar!).

Klimpen övar sig fortfarande på att ta sig upp på minipelaren...
Hörrö Lovis, hur gör man??
Jasså var det så här enkelt... :)

Haha, Kattis tar sig redan upp på den stoooora pelaren :)

Så här ser det ut innan vi går och lägger oss. All energi ska tömmas ut... Sigge och Kattis busar till vänster, Lovis är i badrummet och Klimpen lurar på mammas svans :)

Bus bus bus!

Och lite till...


Hahaha, den här bilden gillar jag!

  Klimpen är en riktig gullegris!

 Och Sigge är en skofetischist :D

Tjejerna <3

Nu äter alla barnen riktig mat. (På bilden passar Klimpen på att dia när Doris dricker vatten)

Kattis och sigge.

Känns just nu som att jag inte gör annat än att dammsuga efter alla dessa vänner... De dräller mat och skvätter ut sand i hela badrummet. Snart ska jag slänga bort all sand (hatar den) och använda kiselkristaller igen. Använde sand nu för första gången sen jag skaffade Doris pga. att ungarna kanske skulle kvävas av de stora kiselkristallerna eftersom det sägs att kattungar käkar allt (vilket är sant).

Men nu har jag fått nog, de får lära sig att inte äta kristallerna. Sanden blir till lera när den blir blöt och den fastnar på kissetassarna när de är blöta. Aaaah, sand överallt. Nu är det till och med stopp i golvbrunnen i duschen och vi har gjort allt för att rensa det. Men icke, bara mer stopp och jag antar att sanden är en bidragande orsak till stoppet även fast jag dammsuger ungeför 5 gånger om dagen...Så nu får vi duscha nere i källaren tills det är fixat imorgon :(

 
Klimpen klättrade upp för soffan och hittade drickfontänen!

Kattis och Lovis är lite sugna på att följa med husse och spela golf... :P

Ciao Mjao!

Kommentarer

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0