8 veckor och 3 dagar gamla

Hej!

Nu har jag lite tid över så jag tänkte uppdatera er lite :)

Först kommer lite nya bilder.

Jag och min Siggemuff!

Hela barnaskaran samlad.

Sigge, Lovis och Klimpen är hungriga. Nu diar de endast 2-3 ggr om dagen. Det märks i plånboken då jag köper 4 kg mat varannan vecka!

Sötisar!

Systrarna mys!

Kattis och Klimpen är väldigt lika varandra. Klimpen är dock nästan dubbelt så stor :P

     
Lovis är i gasen! Klätterträdet är en stor favorit :)

     
Kattis somnade sittandes ^^

     
Klimpen är mysfarbrorn nummer ett!

Vikterna på 8 veckorsdagen:

Klimpen: 1100g.
Lovis: 950g.
Kattis: 950g.
Sixten: 1050g.

Grabbarna är över 1 kg strecket!

Ciao Mjao!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Äntligen! Vad du dröjt med nya bilder!!! Underbart söta som vanligt.



Mormor och jag har kommit överens om att du inte får några julklappar i år efter att smittat oss med pest ;-)



Puss!

2008-09-27 @ 17:08:56
Postat av: mikaela

men jisses så söta! Ge mig ;)

2008-09-28 @ 17:26:01
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/
Postat av: Ninni

VÄLDIGT fina bilder du lagt upp. Snacka om att bli sugen....

2008-10-03 @ 21:16:48

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0