7 veckor gamla!

Hej alla!! Nu var det en hel vecka sedan jag uppdaterade, märks det att jag har börjat på min praktik eller? :)

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder som Kajsa, en tjej som var med på kattförlossningen, tog en dag i veckan med sin systemkamera.

Siggebus!

Synd att skärpan ligger på skon...

Klimpen ^^

Haha piprensarmannen! :)

Lovis är trött :)

Hahaha, stark blixt eller vad?

Kattis har blivit en mystjej :)

Sötisar!

Då bebisarna sover just nu, väntar jag med att väga dem.

Ciao mjao!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Dom ser ut att vara super goa katter. Philip bara skrattar och pratar massor med dem (när han ser bilderna).

2008-09-20 @ 15:44:25
URL: http://ina73.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu vill jag ha nya bilder från 8 veckorsdagen :)

2008-09-24 @ 17:28:00

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0