6 veckor och full rulle!


Kattis och Sigge <3
Nu är det inga problem att ta sig upp på det stora klätterträdet.
Den är verkligen en favorit!


Sötisar!


Husse kommer hem och det är JÄTTEspännande!


Hmmm...


Oj då!


Klimpen älskar IKEAs små mjukdjur :)


Lovan


Den kanske börjar leva?!


Lovis gillar toarullar :P

Idag är kissarna 6 veckor och en dag. Sigge har precis lärt sig att busa med en rullande boll på riktigt. Alla håller på att förbereder sig på vuxenlivet och jagar mjukdjur och varandra :)

Veckans vikter:

Klimpen: 775 g.
Lovis: 725 g.
Kattis: 700 g.
Sixten: 750 g.

Superbra vikter ju! Snart väger de ett kilo!

Ciao Mjao!!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Vi är inne ofta (jag och min son Philip) och tittar på kattorna. Jisses säger jag bara. Vilka underbara ögon. kram

2008-09-10 @ 19:53:03
URL: http://ina73.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit vad de är söta!!!! Du får inte sälja innan vi hunnit kela upp dem!



Kom in på sidan där jag håller till och titta på bilder på NYA VAGNEN!!!!!!!

2008-09-15 @ 20:54:47
Postat av: Johanna

Haha, min kisse tyckte också om IKEAdjuren.. hon fick en liten bläckfisk med massa armar och de var jätteroliga! Nu tycker inte att de är lika kul längre, der rör sig ju inte! Bara roligt när jag kastar den åt henne :P

2008-10-08 @ 15:25:10
URL: http://hullaha.blogg.se/

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0