Vilken natt :)

 Haha, Lovis-busan har varit på mig heeela natten verkligen. Tror att hon känner på sig att hon snart ska flytta och därför törs hon reta mig hur länge som helst :-)

Hon har lekt med mina fötter, krypit under mitt täcke, ålat sig längs med hela mig från mina fötter upp till huvudet, stannat halvvägs och slickat mig på magen.. Jaa, hon har helt enkelt varit överallt hela natten känns det som :-) Jag har vaknat ungefär en gång i kvarten.. typ... Jag gick till och med upp innan väckarklockan ringde imorse och det är inte vanligt ;-)

                                                                         

Kommentarer
Postat av: Buzan

Åh, min syster är precis som jag. Vi har jättekul men jag tror inte tvåbeningarna uppskattar det. Ögonen syns inte på matte, tror att hon är lite trött.

2008-11-01 @ 01:34:37

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0