Vem vill ha mig?

Nu ligger Kattis ute på blocket. Jag hoppas att rätt köpare hör av sig snart. Jag har lite ont i magen över henne. Hon är bland de snällaste katterna jag träffat och jättegosig. Kommer och lägger sig i knät när jag sitter här vid datorn. Alla katterna har blivit tingade utom hon
:(

Jag hoppas att den perfekta hussen eller matten ringer snart så jag kan andas ut... Inte kan jag ta några nya kort på ett tag nu heller eftersom sambon tog med sig kameran till Thailand på hans lilla resa. Ojojoj, vad negativ jag känner mig. Kanske beror på att jag håller på med mina hemtentor och jag kommer ingen vart. Nä nu ska jag sätta fart med dem.

Du som läser detta och är intresserad av Kattis, RING! 0709-543268, jag stänger av ljudet när jag sover så du kan ringa när du vill. Annars går det ju också bra att maila: [email protected].

Lägger in en bild på Kattis:


Ser ni inte hur mjuk jag är, perfekt sängvärmare :)

Ciao Mjao

Kommentarer

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0