Nu har Kattis hittat hem :)

Idag var Kattis nya matte Josephine från Västerås här och hälsade på. Det gick jättebra, Kattis adopterade Josephine direkt genom att börja tvätta hennes hand :)

Känns så himla bra att alla ungar kommer till riktigt fina hem. Nu har jag tagit bort Kattis från blocket också. Nu är det bara en vecka kvar hos mig. Sen bär det av ut i stora vida världen åt olika håll. Känns lite vemodigt, men jag kommer ha bra kontakt i framtiden med ungarnas nya ägare. Det känns väldigt viktigt för mig. Det är ju som att adoptera bort sina egna barn... nästan iaf :) Jag har min lilla Sigge kvar iaf, det känns bra. Jag har förresten försäkrat honom idag, det blev billigare än Doris. Man fick ju rabatt om ungen var under 4 månader.
 
                                                        
                 
Nu ligger Pettson och sover bredvid mig i soffan. Han har ju blivit värsta biffkissen. Värsta tjockisen, lik sin blivande plastbror ;) Haha!

Nä, nu ska jag gå till affären.

Jam och Kram till alla nya blivande ägare :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbart! Nu e Kattis glad också :)

Men jag längtar efter min lilla Lovis ja :)

2008-10-13 @ 23:19:40

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0