Matte har fått jobb!

Jippiyeeeey!! Jag har fått jobb på Akademiska sjukhuset i Uppsala trots deras anställnings-stopp och allt! Kan man bli lyckligare?

*Nu har kattungarna fått egna hem.
*Vi har fått en finfin tvåa i Uppsala.
*Jag har fått mitt första jobb som sjuksköterska.

Jag börjar 12:e januari 2009. Och jag tar min examen 9:e januari, blir en lång ledighet mellan ;-)

Åh, vad jag känner mig lättad just nu.

Här är ingången till mitt nya jobb på avdelning 30 C:

                                               

Kommentarer
Postat av: PETTSON och FINDUS

GRATTIS!

Mjau

2008-10-29 @ 14:35:25
URL: http://pettsonochfindus.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis Grattis=)

2008-10-29 @ 16:27:33

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0