Litter kwitter

Så, nu har vi lagt in en beställning på en Litter kwitter. Kommer kosta oss 704 kr med frakt och faktura. Hoppas att det behagar pisse-nisse att gå på den riktiga toan, den kan han ju inte tycka att det luktar om i alla fall... Doris kommer nog fatta galoppen direkt, hon har aldrig varit omöjlig på något sätt, men det gäller ju att lillbusen fattar. Jag tänkte att det är lika bra att köpa en litter kwitter nu utifall att han kommer protestera med att kissa i soffan. Vore ju inte så kul om han gör det sen i den nya soffan i nya lägenheten... Den här soffan kommer få sluta sina dagar på tippen när vi flyttar..

Den här vill jag ha sen:

Hoppas sambo godkänner...

Fick ett mail från Buzan och Josephine nyss. Buzan har blivit en riktig lyxkisse med egen fontän och allt. Hon fick också sin andra vaccination idag men hon fick minsan åka bil till djurkliniken :-)

Ciao Mjao!

Kommentarer
Postat av: FINDUS

Lova att tala om hur det går med litter kwittern. Att jag inte gillar den är ju allmänt känt, men det kanske går bättre för Pettson, när matte och husse börjar drilla oss igen. Men då kan de glömma att få sova på nätterna. HA

Mjauuuuu

2008-10-29 @ 21:20:06
URL: http://pettsonochfindus.blogg.se/
Postat av: FINDUS

Matte fångade upp pussen och vidare befodrade den till mig. Puss tillbaka.

Mjau

2008-10-29 @ 22:19:07
URL: http://pettsonochfindus.blogg.se/

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0