Hmmm..

 Inatt kl 1.30 blev jag väckt av en viss lite Lovis-bus. Hon hade klättrat upp på loftet och var helt galen i mitt hår. Först trodde jag att det var Doris men hon har ju inte gjort så där sen hon var bebis. Sen märkte jag att det var en liten lillkotte som busade. Efter ett tag började Lovis gå ut i hyllorna som är inbyggda efter långsidan på loftet och då blev jag orolig att hon skulle ramla ner. Efter det var det bara att gå ner för stegen med täcke, katt och väckarklocka och lägga sig på den sköna, hrm... OSKÖNA soffan. Därefter var det rallyspring över matte som snart skulle gå upp kl 5.30...

En händelserik natt med andra ord... :)

Uppdateringar: Kattis heter numera Buzan, passar ju väldigt bra på henne ;) Buskissen!
Pettsons resa till Timrå gick bra. Än så länge fräser han åt storebror Findus. Hoppas att de snart blir bästa vänner!

Ciao Mjao!

Kommentarer
Postat av: FINDUS

Här kommer en rapport på hur väl jag kommer överens med lillebror.

Han har nästan slutat fräsa och vi kan nu busa med varandra, slicka varandra rena och ligga och mysa tätt ihopslingrade.

Matte och husse är så nöjda så.

MJAU till er alla och lite gos till Doris som gett mig en sån härlig lillebror

2008-10-26 @ 16:03:22
URL: http://pettsonochfindus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Naaaw, vad skönt att de blivit vänner nu. Vad mysigt det låter :) Doris och barnen som är kvar är också superbra vänner nu och tvättar varandra och sover ihop. Skönt att inte Doris galenskap höll i sig... Hon hälsar MJAU tillbaka till er alla :)

2008-10-26 @ 18:07:50
URL: http://doriskattungar.blogg.se/

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0