Hej då Pettson!

Nu har jag vinkat av vår lilla guldklimp Pettson. Nu sitter han snart på bussen till Uppsala, sen blir det tåg till Timrå. Han kommer bli Norrlands guld ;-)  Jag vill önska honom ett stort lycka till i livet! Jag vill också gratulera Åsa och Stoffe till deras nya lilla bebis :-) Och grattis storebror Findus :) Jag hoppas att ni alla kommer att trivas ihop även om det kan ta tid för två främmande katter att acceptera varandra.

Sigge blev nog lite ledsen när hans enda bror försvann.. Han stod och mjauade vid dörren jättehögt. Han tänker väl HJÄLP, bara tjejer kvar, hur ska jag klara mig?... Men lugn Sigge, snart kommer ju husse hem, bara någon vecka kvar :-)

Lägger in en bild på de saknade kissarna Pettson och Kattis när de var ynkliga 3 veckor :)



Nu ska jag äta frukost och sen ska jag plugga inför seminariet som börjar idag kl 13.

Ciaooo Mjao!!!

Kommentarer
Postat av: FINDUS

Hej,

Nu har lillebror anlänt. Jag försöker ta det lungt med honom men så fort jag kommer för nära morrar han, och går jag ännu lite närmare fräser han som Doris.

Men för varje gång kan jag gå lite närmare så matte hoppas att det snart har löst sig. Hon hälsar också att resan gick fin fint.

Husse blev kär i lillebror Pettson på en gång så man får nog gnälla lite extra för att få uppmärksamhet här hemma nu.

Mjau och gos till er som är kvar

2008-10-22 @ 20:33:11
URL: http://pettsonochfindus.blogg.se/
Postat av: Doris

Hej Findus! Klart att han morrar och fräser, det är ju jag som har uppfostrat honom. ;-) Jag har lärt honom allt om hur man skyddar sig från stora främmande katter men han förstår nog snart hur snäll du är och då kommer du få världens snällaste lillebror! Skönt att höra att resan gick fint för Pettson. Här hemma har jag det lugnt och skönt nu med endast 2 ungar.

Hoppas att du och Pettson snart blir kompisar! Jam och Kram till er båda, hälsa husse och matte!

2008-10-22 @ 21:16:43
URL: http://doriskattungar.blogg.se/

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0