Det närmar sig...

Snart flyttar Kattis och Pettson :) De kommer att få det så bra. Jag har packat iordning deras små flyttväskor, så nu går vi bara och väntar känns det som.

Jag ska berätta att kisseungarna har tappat sina första tänder nu. De allra minsta i fram har lossnat mellan de stora vassa huggtänderna som sitter kvar. Pettson ser nästan tandlös ut stackarn. Men man ser att det är på väg upp nya :)

                                                        

Annars har det inte hänt så mycket förutom att det märks att de har blivit stora. De är "tunga" att lyfta och trotsiga när man säger till dem. Speciellt Sigge, han lyssnar inte alls på mig. Ikväll när jag åt middag vände jag bort huvudet en sekund och vad hör jag. Jo, att det är någon som sörplar i sig min mjölk! Hmmm, Siggebus... Nu är han lugn och ligger och sover i leksakslådan :)

Nu ska jag försöka plugga lite medan det är lugnt.

Ciao och mjaoo!

Kommentarer

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0