Dag 1...

...med Litter kwitter :-) Eller den här dagen kanske inte räknas eftersom det är kväll nu..

 Så här ser mitt badrum ut just nu. Men det här är inte min bild eftersom jag inte har någon kamera... Min litter kwitter är fylld med sand och jag har inte tagit bort de andra kattlådorna med sand än eftersom jag är dörädd att Sigge ska kissa i soffan.

Haha, jag kom precis hem med litter kwittern från posten och när jag hade packat upp den trodde Lovis att det var någon slags myskorg :-) Hon försökte länge böka ner sig i den och lägga sig bekvämt, men det gick inte så bra, stackarn...

Alla katterna är vääääldigt skeptiska till litter kwittern, ingen har ens haft tanken på att kissa i den :-/ Hur ska detta gå? Just nu känns det som bortkastade pengar och jag är dörädd att Sigge ska kissa i soffan. Imorn kommer nämligen tjejen som ska flytta in här efter oss och ska titta på lägenheten. Jag hade då tänkt fråga henne om hon vill köpa våra möbler och då måste ju soffan hållas fräsch. Nu ser den helt okej ut eftersom jag har tvättat den. Så vi får se...

Nu ska jag kolla på dvd:n som medföljde förpackningen. Jag måste säga att jag är förvånad över hur liten litter kwittern var, hmm.. Ja, jag är nog också vääääldigt skeptisk till det här...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ska det funka måste lådorna bort, och förbered dig på en del missöden. Så vänta tills hyresgästen kollat möblerna:)

Ska bli kul att följa detta spektakel innan jag själ kastar mig in i det igen.

Kram

2008-10-31 @ 22:02:28
URL: http://pettsonochfindus.blogg.se/

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0