13 veckor

Idag fyller bebisarna 13 veckor. Tänk vad stora de har blivit nu. Flera gånger tror jag att jag ser Doris i ögonvrån när det egentligen är Lovis eller Sigge :)

Imorse klockan 7 blev jag väckt av en viss liten Lovis som hade ner en kruka full med jord från loftet. Jag tänkte bara NEJ! Mina Iittala-glas, när jag hörde kraset där nere. Så jag fick yrvaken klättra ner för stegen och då möttes jag av en stor jordhög och massa porslinskärvor som Sigge var fullt upptagen med att springa runt i... Bara att ta fram dammsugaren.. Stackars mina grannar :) Så gick det med den sovmorgonen...
                                      
                                                                            

Idag när jag kom hem från skolan hade jag planerat att jag skulle cykla iväg och vaccinera Sigge och Lovis sista gången för i år, men det var så regnigt ute så jag har legat och myst i soffan hela eftermiddagen med en massa spinnande katter runt mig :D Snacka om härligt!

Nä, tillbaka till verkligheten, nu ska jag skriva färdigt den näst sista hemtentan för i år.

Ciao Mjao!!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Grattis till jobbet! Massor av pussar och kramar!!!!!

2008-10-29 @ 13:16:52

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0