Wihoo, snart kommer sambo hem!!


På torsdag klockan 13 landar älsklingen på Arlanda förhoppningsvis i tid :) Åååh, vad jag längtar, längtar!!

Hihi, vilken söt bild förresten. Sigge är endast 3 veckor där, plutten då.

Åh, jag är så himla slut efter att ha praktiserat kväll och sen dag nu i helgen (sovit 5 timmar i natt). Och så här ser veckan som kommer ut:

Måndag: praktik dag (6.45-15.45).
Tisdag: praktik dag + halvtidsbedömning.
Onsdag: skit-examinationsseminareie 9-16 och då ska jag hinna cykla med Doris på morgonen för kastrering och sen hinna hämta henne efter seminariet :(
Torsdag: vara hemma med Doris så länge som möjligt, fick börja praktiken 16 och slutar 21.45. Sen när jag kommer hem den kvällen är förhoppningsvis älskling hemma!
Fredag: trött efter att ha pratat hela natten kan jag tänka mig :) Sen ska vi åka till Strängnäs och hämta möbler som svärmors numera sambo har lämnat kvar till oss i sitt gamla hus. Sen ska vi frakta möblerna till U-town.
Lördag: fest i lokalen här i huset.
Söndag: VILA!

Hmm, ja så nu ska jag sätta igång med helvetesseminarieuppgiften (visst låter jag glad??)

....

Kommentarer

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0