Tvätt och Jehovas vittnen

Dagen började lugnt och fint med att matte fick sova till 9.30, sen kom Sigge-bus och högg henne i foten... Bara att gå upp.

Idag hade jag tänkt vara duktig och:

◊ Plugga inför seminariet nästa vecka
◊ Göra ren kattfontänen
◊ Tvätta all min tvätt
◊ Åka och köpa kattsand
◊ Göra matlådor inför praktiken i helgen
◊ Städa
◊ Åka och simma

Haha, men nu måste jag bara blogga också! Jag hann bara göra ren kattfontänen,
 
och plocka ut tvätten,

sen kom jag av mig :)

När jag skulle gå ut med tvätten (som vanligt i hello kitty-pyjamas) möttes jag av två finklädda män. Sigge som såg sin chans att smita ut så fort jag öppnade dörren blev så jäkla rädd att han flög i luften när han lika oförberedd som jag mötte de två männen i korridoren. Jag trodde först att de var besiktningsmän från Mimer eller nåt när de sa att de tänkt knacka på, men sen stack de fram ett Jehovas vittne-häfte och sa att jag kunde få svar på en massa frågor med hjälp av det.


Haha, fyfan vilken märklig situation det blev. Som tur var hade jag ju katterna att fånga in och mitt mycket viktiga uppdrag att gå till tvättstugan, annars vet man ju inte hur länge de hade velat stå och prata med pyjamastjejen :) Haha men jag tror nog att pyjamasen skrämde bort dem lite också ;)

Nu ska jag ta tag i dagens bestyr. Haha, Sigge fiskade just upp en brödskiva från brödrosten :)

Ciao Mjao!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag som oftare sett dig i pyjamas än i vanliga kläder, måste få tillägga att din pyjamas inte är så skrämmande. Men och andra sidan är jag inte ett jehovas vittne heller.

2008-11-14 @ 11:24:03
URL: http://pettsonochfindus.blogg.se/

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0