Tjao Jao Mjaoo!

Oj, va länge sen jag skrev! Har varit hos mamma och pappa i helgen och tog semester från bloggen... Nu ska jag svara på Åsas frågor.
 
Tjejen som skulle kolla på lägenheten kom aldrig, hon sms:ade mig på kvällen innan hon egentligen skulle komma och då hade jag redan hunnit stress-tok-städa lägenheten och putsat upp alla möblerna. Hon hade tydligen skrivit på ett kontrakt på en annan lägenhet då, så därför behövde hon ju inte kolla på min... Hmmm, måttligt glad man blev då, men men, det blev ju fint hos oss iaf!

Litter kwittern funkar faktiskt bra trots att vi inte har börjat på allvar än. Jag kom på den geniala idéen att köpa riktig kattsand som katterna bara äääälskar och ha endast i Litter kwittern. Sen har jag kristallsanden i de andra två lådorna. Detta startade jag med i lördags innan jag åkte till mor och far. När jag kom hem igår kväll hade de gått på litter kwittern ett otal gånger, så jag är nöjd. Sen när jag gjorde ren den gick båda två på den igen och likadant imorse. :-) Duktiga missar! Så nu väljer de Litter kwittern framför de stora kattlådorna bara för att det är skönare sand i den. Dock är det jäkligt jobbigt att dammsuga golvet femtioelva gånger om dagen pga. den där jobbiga sanden...

                                                      

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tänk vad man kan må gott av att höra att även andra dras med kattsandsproblemet. Snart blir det nog Litter Kwitter här igen också. Nu lämnar Pettson vad han nu gjort på lådan helt synligt så Finduus får gå och gömma det och han krafsar ju inte lite, nä.

2008-11-10 @ 17:07:06
URL: http://pettsonochfindus.blogg.se/

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0