Sixtens första promenad i koppel ♣

Inatt har jag fått sova ostört för första gången på lääänge. Jag har varit helt själv uppe på loftet så när jag vaknade strax före 11 trodde jag att katterna hade rymt eftersom det var så otroligt lugnt.

Jag skyndade mig ner för att kolla vart de höll hus. Jag har ju en så otroligt megastor lägenhet, så det tog en sekund att hitta dem. Sigge och Lovis låg och sov på köksbordet (!) och Doris sov i hallen ^^

Jag såg att det var fint höstväder ute med -1 °C så jag bestämde mig för att gå på promenad med Sigge efter frukosten.

Här kommer bilderna som jag lyckades överföra till datorn *stolt*:









Sigge var en fenomenal promenadkisse! Han följde matte en hel halvtimme. När jag satte mig på huk och ropade på honom svarade han och sprang och strök sig mot mig :-)
Sötisen ♥

När vi sen kom in fick Sigge en fet smäll av Doris som inte kände igen honom. Hon luktade jättemisstänksamt på honom och tyckte väl att han luktade annan kisse. Men efter ett tag kände hon igen honom. Stackars Sigge som var så glad över att komma in och se sin mamma. Så får hon ett tokryck och slår honom :-(

Nästa gång får jag nog ta med mig båda ut på promenad. Doris kanske blev lite sotis :-)


Kommentarer

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0