Nyduschade missar

Nu har jag precis duschat Doris och Sigge. Tänkte att Doris skulle vara ren och fin inför operationen i övermorgon. Inte för att det var ett måste att hon skulle vara nyduschad men jag tänkte att det är ju lika bra. Dessutom fäller hon så himla mycket päls just nu och det kan ju vara skönt att duscha bort. Sigge fick också ta en dusch inför husses hemkomst på torsdag, då måste han ju vara fluffig och lukta gott :)

Fick lite flashbacks från Sigges förlossning när han blev helt blöt och liten i duschen :) Han kröp upp i min famn och det gick att vrida ur honom vatten :) Tur att matte också precis hade duschat annars hade det blivit blött! Fick gnida honom i en handduk i ett bra tag innan han blev torr. Haha, nu går han runt och ruskar på hela kroppen, sötisen.

 

 Doris

 Sigge igår

Nu ska jag äta lite paj, baj!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas allt går bra för Doran imorgon. Pettson och Findus skickar varsin slick till gumman.

2008-11-18 @ 17:00:26
URL: http://pettsonochfindus.blogg.se/

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0