Lugn och ro.

Här hemma är det dölugnt... har varit det hela kvällen. Sigge här varit myskissen nummer ett och bara legat och spunnit högt med mig i soffan när jag har tittat på
svt-play (bästa uppfinningen). Doris har också myst, fast för sig själv (som vanligt) uppe på klöspelaren.

Jag känner mig rätt seg ikväll och orkar egentligen inte blogga. Kom hem först vid 19, har haft skola hela dagen.. Imorgon ska jag på introduktion på min psykiatriplacering, spännande.
                                                       

Gaah, jag har en bankande huvudvärk så jag ska nog gå och sova nu.

Sigge och Doris har blivit superbra kompisar nu sen Lovis flyttade. De väckte mig imorse med deras bus :) Mattorna låg i en enda hög i hallen när jag kom ner, haha.. Det är så härligt att se att de har kul med varandra och det är ännu roligare att se när de tvättar varann och är gulliga ^^

Aja, godnatt... katt :)

Kommentarer

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0