Lovisen har det bra

Glömde ju skriva igår att Lovis nya matte Johanna ringde mig igår och berättade att Lovis verkade trivas hos henne. Hon gick runt och pratade och spann och det är ju ett gott tecken :-) Hon tyckte nog som alla andra kattungarna att det var skönt att flytta till en större lägenhet... Snart får mina kissar också busa runt på större ytor.. LÄNGTAR!

Lägger in en mysbild på Johanna med Lovis (när hon bara var 3 veckor) på magen ^^ Bredvid ser ni älsklingssambon :-)


Nä, nu ska jag göra mig iordning och snart cykla till sjukhuset.

Ciao Mjao!

Kommentarer
Postat av: Sara

guuud, så söta katter :D

2008-11-04 @ 18:08:11
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0