Kattens dag

Den 1:a advent varje år firas kattens dag. Det gillar vi! Vi måste jobba för att höja våra pälsklingars status! Kattens dag firas i djuraffärerna över hela landet nu i helgen 29-30 november. Så jag tänkte bara upplysa er kattälskare att det finns massa bra erbjudanden i butikerna. Passa på att t.ex. handla Royal Canins kattmat på Djurmagazinet så får ni en fin burk och ett värdehäfte på köpet. Det ska jag göra imorgon! Har faktiskt väntat med att köpa mat till nu i helgen för att inte missa alla fina erbjudanden :) Men det kommer bli stressigt för jag ska nämligen träffa min mamma som fyller år på stan i Uppsala imorgon på en julmarknad. Kommer ju komma lite sent till det eftersom jag ska hinna cykla och köpa kattmaten nere på Hälla här i Västerås och de öppnar ju först 10. Tror ni att jag hinner med 10.40-bussen då? Nja, tveksamt... får nog bli 11.40-bussen..

Men vad gör man inte för att spara några kronor?

                                             

Kommentarer

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0