Hej då Lovis!

Nu har Johanna varit här med sin bror och hämtat hem Lovis. Först åt vi en smarrig middag ihop. Sen var det dags för avskedet av sista kattungen som får flytta. Den här gången kändes farvälet lite bättre eftersom jag kommer få träffa Lovis hur mycket jag vill sen när jag bor i Uppsala igen. Jag ska till och med få träffa henne om mindre än en vecka då jag och Johanna ska gå på samma fest :)

Sigge var väl den som tog Lovis flytt hårdast. Han ligger fortfarande i hallen på byrån och stirrar på dörren som om den när som helst skulle öppnas och Lovis skulle vara tillbaka.. Plutten då.. De blev ju så himla bra kompisar nu senaste veckan när det bara var de två kvar från kullen här hemma.

 Så söta!

 Syskonkärlek.

 Slapparkissarna.

 Lycka till nu, Lovis och Johanna!


Glöm aldrig oss, dina syskon, Buzan, Pettson och Sigge ♥

Av alla dessa ungar...


... har nu Doris bara Sixten kvar..



Och vårt äventyr har bara börjat :-)

Ciao Mjao! Hoppas att ni följer oss i fortsättningen!

Kommentarer
Postat av: Pettson och Findus

Stackars dig Sigge,ensam kvar, fast du har ju Doris. Och vill du ha några grabbar att busa med går det fint att ta en tripp till Timrå, här är det full fart serru.

Mjau

2008-11-02 @ 20:32:48
URL: http://pettsonochfindus.blogg.se/
Postat av: Fia

Sååå söta =)

2008-11-02 @ 22:43:19
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Åh vad sorgligt :-( Är så glad att vi hann komma förbi och gosa med hela gänget, de är verkligen underbara!



Puss!

2008-11-03 @ 13:46:51

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0