Buzan

Idag fick jag ett jätteroligt brev på posten från Buzan och Josephine! Brevet innehöll ett brev och 17 bilder! Jättekul att kolla på. Doris och Sigge blev nyfikna och ville också se :) Blir ju perfekt att visa husse ikväll också. Han kommer nog sakna henne och alla andra kattungarna som fortfarande bodde hemma när han åkte på sin asienresa den 5 oktober...

Jag tog kort på bilderna men det blev ju lite suddigt med mobilkameran såklart. Ska bli skönt när älskling kommer hem med riktiga kameran :) Han ringde mig precis från arlanda och sa att han var framme och väntade på bagaget :) Nu känns det ju inte så kul att gå iväg på praktiken... :( Men sen är vi lediga fredag lördag och söndag :)







 Mysigaste kissen!

Ciao Mjao!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ååååh, min Kattis :-( Men hon verkar ha det himla bra! Skönt att alla katterna fick så bra hem, men jag hade ändå velat ta hem Kattis till mig!

2008-11-21 @ 21:33:47

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0