Äntligen lugnt

Jaa, mirakelpillerna har gjort sitt, nu är Doris lugn från löpandet, SKÖNT! Aldrig mera löp, känns helt underbart. På onsdag kastreras hon.

Sigge och Doris är så gulliga med varann, men de är hela tiden på sin vakt. Om jag gosar med någon av dem så blir den andra sur och svartsjuk, hmmm... jobbigt. Imorse när jag skulle gå till praktiken så pratade jag lite extra med Doris och då kom Sigge springandes och skrek på mig som om han blev sur för att jag inte pratade med honom. Sen nu på kvällen när jag låg i soffan tog jag upp Sigge i knät och gosade lite. Doris gillar ju inte gos men då minsann stack hon fram huvudet över sovloftskanten och blängde surt ner på mig och Sigge i soffan  :/ Hmm, ja de är roliga mina missar...

Lägger in bilder på gullmonstren.

Sötisen!


Finaste kissen!


Ciao Mjao!

Kommentarer
Postat av: Johanna o Lovis

Hej på er!

Jag o Lovis har precis läst de senaste inläggen o tittat på bilderna :) Fast Lovis e mest intresserad av reklamen högst upp på sidan, den rör sig så spännande!

Hon e världens gosmisse :) Det kunde man inte tro alla gånger man kom o hälsade på när hon va den som sprang o gömde sig..men tror hon trivs att få en hel lägenhet för sig själv o en matte för sig själv!

Vi e så nöjda båda två! :D

Nu ska vi sova, puss o mjau o godnatt på er!

2008-11-12 @ 23:27:11

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0