Älskade Dosingen

Nu ligger Doris och myser lyckligt ovetandes om vad som ska hända henne imorn :( Hon började sin fasta nu ikväll klockan 20, inför kastreringen imorgon. Sigge får lov att sympati-fasta :) Ingen mat står framme. Jag hoppas att allt kommer gå bra imorn...

Nu är jag iaf äntligen klar med min seminarieuppgift. Har suttit och pressat ner 3 sidor text på datorn som jag ska prata om imorgon på examinationen. Nu måste jag gå och sova så jag hinner lämna Doris på djurkliniken imorgonbitti. Lägger in några mysbilder på missen:



            ÄLSKLINGEN             

Ciao Mjao!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hur har det gått? Hur mår Doris?

2008-11-19 @ 17:09:55
URL: http://pettsonochfindus.blogg.se/

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0