Uppsalabor

I fredags fick Manne komma hem från sjukhuset. Han blev där hela 5 dagar! Stackars... Men idag är han nästan helt bra igen. Får käka antibiotika 8 dagar till..

Idag har jag och Manne fått skjuts och hjälp av Ninni och Hansa att total-fin-städa V-ås lägenheten. Ojoj, så fint det blev! Tusen tack Ninni & Hansa!! Tack också för den goda maten på stadshuset, mums!

Känns så himla skönt nu att bo här i Uppsala. På tisdag efter salstentan och repetitionen i domkyrkan inför min examen ska jag lämna in våra nycklar till Mimer, ska bli så skönt!

Julaftonen hos mina föräldrar gick så där. Jag och katterna kom till Järlåsa vid 16 dagen före julafton. Katterna levde rövare på julafton så på juldagen skjutsade pappa glatt hem mig för att inte hela huset skulle gå i bitar :) Hahaha, katterna blev som monster när de hamnade i ett sånt stort hus. Sen så fort de kom till vår lägenhet blev de lugna och somnade... :S

Så här glad blev Sigge över snön utanför mitt fönster på julaftonen


Så här mysiga är kissarna ikväll



 Så söt med tindrande ögon :)

De har inte vält omkull granen än men glittret frestar ganska mycket!

Nu ska jag och husse mysa efter en hård städ-dag..

Ciao Mjao!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack detsamma:)

2009-01-07 @ 22:32:23
URL: http://pettsonochfindus.blogg.se/

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0