Sigges 2:a december

Sigges första jul närmar sig med stormsteg. För tillfället roar han sig med att tugga sönder elljusstakarnas ljusmanschetter... grr.. FY!

 Vadå? Jag gör inget!

Doris är busigare än någonsin efter kastreringen, hon är som en kattunge igen sötisen. Men hon är lydig till skillnad från Sigge...

Igår var vi i Uppsala och hämtade nycklarna till nya lägenheten, oj så stort det kändes när vi kom in i den. Har man bott på 24 kvm i 3 år så känns 56 kvm som ett slott. Vi tappade till och med bort varandra där inne så vi fick springa och leta på varann :)

Jag börjar känna mig lite stressad inför flytten. Så himla mycket som ska fraktas till Uppsala och så har man praktik och tentor och grupparbeten varvat med julshopping och bakande... Phu...

Jaja, nu ska jag fortsätta min inköpslista på IKEA.

Ciao Mjao!

Kommentarer

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0