Lite bilder..

Lägger upp några bilder från slutet av november.

 Sötis!

 Rolig!

 Vacker!

 Syns jag?

 Mys med husse :)

 Stora biffen!

Kände att jag var skyldig bloggen lite bilder :)

Phu, idag hade jag min sista salstentamen. Den gick av stapeln kl 8.30 i VÄSTERÅS, såklart... Fick gå upp 5 imorse för att ta bussen... Inte kul kan jag säga.. Var så rädd att försova mig så jag har vaknat en gång i kvarten sen jag somnade 24.00 igår kväll. Sen efter tentan var det repetition i domkyrkan inför examensdagen den 9/1. Manne var duktig och bokade städbesiktning av lägenheten och efter det träffades vi för att lämna in alla nycklar till Mimer, så skönt att det är gjort!!

Nu är vi hemma och jag har äntligen hittat en tvättstuga på en annan gård som var ledig. JAG SAKNAR VÅR GAMLA TVÄTTSTUGA VÄGG I VÄGG SOM ALLTID VAR LEDIG!!

Ciao Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick tentan då? Vi har hållit tummar och tår för dig idag :-)



Massa pussar!!!!

2008-12-30 @ 20:01:27
Postat av: Åsa

Förstår precis hur du känner med tvättstugan, vi saknar den också:( Gott Nytt år!

2008-12-31 @ 15:47:23
URL: http://pettsonochfindus.blogg.se/

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0