Imorn fyller husse år

och eftersom schemat imorgon är fullspäckat passar jag på att skriva ett inlägg idag. Jag har ju inte skrivit på 5 dagar! Ojoj, vad jag missköter min stackars blogg... Men jag har så himla mycket att göra just nu så jag håller på att slitas sönder! Det här har nog varit den värsta terminen/hösten hittills i mitt 22 åriga liv. Men tro det eller ej, jag kan hantera det. Har bara nervryckningar ovanför munnen när jag kommer hem vid 17 från praktiken varje dag = tyder på stress..

Just nu har jag blivit klar med den examinerande seminarieuppgiften tills imorgon som handlar om barnet i vården. Älskling har mat i ugnen och jag försöker varva ner. Vi har inte kommit i säng före 24-01 någon dag på sistone. Vi är mittemellan två lägenheter med 10 mils avstånd och på lördag ska Manne ha en dunderfest i nya lägenheten och innan dess på dagen ska vi hinna flytta hela bohaget + katter. Åh, just nu oroar jag mig så för vår ekonomi. Bara den där flyttbilen kostar 1000 kr att hyra, sen ska jag inhandla julklappar också, vilket jag alltid brukar vara färdig med så här års men nu har jag knappt börjat... :(

Gaah, vad mycket problem jag har... Sen har jag en jättestor farmakologihemtenta som ska in på fredag som ska vara 5 sidor lång och jag har skrivit en halv :(

Nåja, överlever jag den här veckan så är det en stor bedrift.. Jag har mitt livs sista praktikdag som sjuksköterska på fredag samt slutbedömning :) Sen är det bara att flytta järnet och se glad ut i röran som kommer att vara i vår nya lägenhet på festen :) Ojoj, jag undrar hur katterna kommer att reagera på det nya palatset på två rum och kök :)

Nä, nu är maten klar, Oofh, tidigt också, igår blev jag färdig med ugnspankakan kl 23 :) Shit alltså vi som brukar äta vid 18 jämt....

Aja, Ciao Mjao!

Kommentarer

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0