Vad är det för dag idag?

Jo det är min födelsedag! :)

En liten Sigge med frukost på sängen ^^

Myskillen!

Nu har jag äntligen fått hem min nya dator, en HP Pavilion 2799eo:

Special edition, sista att få tag på :)

Dagen har jag hittills firat med missarna och min nya dator. Sambon har jobbat första dagen efter semestern (passande) men jag fick en mysig frukost på sängen av honom. Sen har jag mestadels designat om min blogg så att den är mer personlig. Ni kanske själva ser förändringarna jag gjort? Iaf om ni använder explorer...

Sixten och Kattis!

Klimpen och Kattis!

Lovisen!

Nu undrar jag vad ni tycker om min "nya" blogg?

Puss i påsk!

Kommentarer
Postat av: Findus

GRATTIS!

önskar vi i Timrå

Mjau

2008-08-22 @ 19:51:43
Postat av: Findus

Matte tycker förresten att bloggen blev skitsnygg.

Mjau

2008-08-22 @ 19:52:56
Postat av: Johanna

Heeej!

Jag får grattulera i efterskott, kom hem i natt från spanien :) Vad stora kattungarna har blivit, jättefina och söta! Hoppas på att få träffa dom små liven snart ;) Grattiskramar till dig!

2008-08-23 @ 19:25:33

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0