Bildmaraton...



    

 

Hahahaha, shit vilken slapp Sigge. Elina tog de här bilderna ikväll innan vi skulle ha kräftskiva :D

Så, då har man börjat sista terminen på sjuksköterskeprogrammet idag då. Känns lite konstigt. Alltså inte att börja i skolan, det är jag ju van vid nu, men att det bara är ett halvår kvar tills jag ska klara mig helt själv :/

Morgonen var rätt rolig. Jag drömde att klockan ringde så jag gick upp tre kvart för tidigt med avstängd klocka och allt :P Sen när jag kom på mig själv var det så skönt att gå och lägga sig igen det helt j**la omöjligt att somna om pga. några små missar som också vaknade och minsann inte ville somna om. När jag sen gick upp på riktigt hade Sigge-rackarn tagit sig upp ur lådan alldeles själv och låg och myste på pläden på golvet ^^

Jag tror att det kommer bli svårt att komma i tid till skolan nu i fortsättningen, imorse hade jag fullt upp med att fota godingarna för de var så söta. En sak är bra nu när vi börjat skolan, jag och min sambo går om varandra så att det alltid är någon hemma och passar trollen.


Jag vette sjutton vad Kattis gör här, kom på henne innan vi skulle gå och lägga oss igår :) Kvällsgympa?


Klimpen var så söt imorse, han gillar fuskpälsen! <3

 Sötis nötis!

 Han däckade efter 5 sekunder... :)

  Lovis kliar öra :)


Jag älskar den här bilden. Det ser ut som om Kattis viskar något som Sigge tycker är jättekonstigt :D
Lovis och Doris i bakgrunden och Klimpen susar precis förbi.

  Haha, Kattis biter Klimpen i låret :D

 Familjen på finpromenad, Kattis jagar svans, Lovis och Klimpen bakom.



Ojojoj, Lovis tycker att husse har stora skor! Söt!

Nä, det är en dag imorn också. Natt katt!

P.S Vad tycker du om min nya bakgrund och header?

Kommentarer
Postat av: Ida

Fyfan va söt katt!

2008-08-26 @ 20:03:21
URL: http://moaidaamanda.blogg.se/
Postat av: Katarina

Åh vilka underbara och söta små kattungar. vink

2008-08-26 @ 20:04:00
URL: http://ina73.blogg.se/
Postat av: The Cat

AAah! Älskar alla kattbilderna! Så GOS! =)

2008-08-27 @ 22:57:33
URL: http://stunda.blogspot.com

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0