Uppdateringar



Nu har kidsen lärt sig att gå på låda. Helt otoligt att de förstår redan när de är fyra veckor. Ingen har hittills gjort sina behov utanför lådan på golvet. (peppar peppar)

Kattis var den jag såg först gå på låda. Hon började med att käka lite sand, sen krafsade hon lite ett tag för att sedan sätta sig tillrätta. Hon såg koncentrerad ut och sen pep hon till som om "nää, det här går inte". Då kom Doris och murrade tillbaka som om hon hejade på och sa hur hon skulle göra. :) Då koncentrerade hon sig igen och vips så hade hon kissat. Stolt hoppade hon ur lådan utan att krafsa över. Det fick mamma göra. :)

Sen har det bara flytit, på unge efter unge har satt sig på lådan och kissat. Jag har gått och tömt lådan flera gånger idag och Sigge har till och med lärt sig att klättra i den stora kattlådan och kissat in den :P

I fredags var jag och handlade kattsaker. Jag har köpt ett klätterträd så att katterna kan aktivera sig lite. De är ju jätteförtjusta i den lilla klöspelaren så nu har de något stort att klättra i. Sen köpte jag en ny fleecepläd, ett sele till Sigge som är JÄTTESTORT än, tänkte att han kunde ha det sen när han är större. Det är svart med fiskrens på som fungerar som reflexer. Doris har ett likadant fast med tassavtryck. Sen köpte jag en ny leksak till Doris.

Kattis var helt däckad imorse :)

Sötis :)

Aaaaw, kolla in Klimpens ögon! <3

Han har sån fin mage också. :)

Lovis har upptäkt hur kul klöspelaren är!

Naaaw :)

Familjen inviger det nya klätterträdet (fick lyfta upp kidsen)...

Hej svej!



Kommentarer
Postat av: storasyster

Skönt att ni bor så rymligt att det inte gör så mkt att 25 kvm är fyllda med katter/kattprylar ;-)



Superfina bilder i vanlig ordning, men hur får ni plats!?



Pussis!

2008-09-01 @ 13:59:41
Postat av: Ninni

Hej igen!

Skoj att se de fina bilderna.

Saknar er.

Kram Ninni

2008-09-01 @ 15:29:45

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0