Nya bilder

Nu växer ungarna så att det knakar. Alla har öppnat ögonen och Sixten (i vågskålen på bilden) har börjat spinna sedan några dagar. :)


Lovis Lo har blivit en riktig skönhet :) Lugn och mysig. Hon har förresten kanske hittat sitt blivande hem. Min kompis Johanna är intresserad. Det känns som att de skulle passa bra ihop, lugna och snälla båda två :)

Ser ut som ett litet marsvin här :D

På upptäcksfärd i den stoooora soffan... :)


Nummer 3 kallas från och med idag för Kattis. Kom på att min systerdotter kallade Doris för Kattis första gången hon träffade henne. Tyckte att det var ett väldigt bra namn på en honkatt :)

Aah, långt till golvet ju ^^

En väldigt suddig bild på Kattis och Doris, ingen av dem kunde vara stilla...


Klimpen blir stadigare och stadigare för varje dag som går, ett riktigt matvrak är han! Han har den tjockaste pälsen av alla, den börjar nästan kännas tovig. Tänkte börja borsta alla ungarna nästa vecka så att alla vänjer sig vid det. Och Klimpens päls behöver ju faktiskt redas ut snart...

Myskillen!

Klimpen är längst bort på bilden, se hur han täcker hela Doris mage för att få i sig mest av alla :) Sixten ligger bredvid och Lovis är närmast kameran. <3 Kattis är mätt och har somnat en bit bort, så hon är inte med på bilden.

Nu ska jag väga bebisarna som alla andra kvällar. Kommentera gärna inläggen om ni läser!

Ciao mjau!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååhh, de e så söta! Jag vill träffa lill-Lovis o de andra nu!! Fast då e jag nog såld sen ;) Jättekul att du uppdaterar me bilder o kommentarer! Kattis va ju ett jättebra namn :) Kram på er alla!

2008-08-12 @ 09:58:47
Postat av: Ninni

Hej!

Oh så skoj det vore att ha en av de gulliga kattungarna här, men dessvärre. Det går inte.

Jättefina foton du lagt in och roligt att följa deras utveckling. Jag såg dom bara sovandes i lådan förra veckan.

Lycka till med allihop.

Kram Ninni

Hansa hälsar.

2008-08-12 @ 16:19:31
Postat av: Storasyster

Oj oj, berätta inte för lilla stumpan att hon döpt en av dem... Då kommer vi få trång här :-D

2008-08-14 @ 14:48:04
Postat av: Joa

Hej! Hittade hit från jag vet inte var, men jag msåte säga att det är njutiga bilder :)

2008-08-14 @ 23:20:57

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0