New design!

  Lovis, Klimpen och Sixten.

Nu har jag designat om min blogg i hela två dagar. Jag börjar bli nöjd nu..

Nu vägrar ungarna ligga i sin låda, de krafsar och krafsar tills någon lyfter upp dem (de kan inte hoppa ur den än). Sigge har börjat springa och hoppa, han ser helt vild ut när han är i gasen :)

Klimpen är en riktig sovpåse som hela tiden gömmer sig för att få sova i fred.. Igår hittade jag honom under soffan ihop rullad som en bulle 2 gånger. :)

Kattis har sina busstunder liksom Sigge. De två kommer nog att bli riktiga buskissar!

Lovis är den lugna betraktaren som jag flera gånger kommit på när hon bara sitter och tittar på mig när jag fixar vid datorn. Så söt!

Sigge har hittat den nya bebiskattlådan och springer dit med jämna mellanrum och käkar på sanden :/ Jobbigt, för det blir jag som måste gräva ut all sand ur pyttemunnen under stora protester...

Vad tycker ni är bäst omgjort?

Nu ska vi grilla, hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej vännen! Bloggen har blivit jättefin. Har inget att klaga på som måste ändras ;) Fortsätt uppdatera me nya bilder ofta bara :) Kraam

2008-08-23 @ 19:30:53

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0