Förvirring :)

Hahaha... Shit vad jag blev förvirrad nu när jag läste mina kommentarer. 2 Johannor som hade skrivit :) Kom precis på att den ena var jobbarkompis-Johanna från förlossningen. Och ja, Johanna L, du är så välkommen hit sen när du får tid, det är bara att höra av dig :)

Den andra Johannan visste jag vem det var, hon är en flitig besökare ;) Det uppskattas. Sen vill jag tacka Findus med familj som gratulerade mig på min födelsedag och min kära syster som ofta kommenterar. Jag älskar att logga in och ha nya kommentarer!

Nu har Sambon fått en beundrare :) Han vill inte sälja henne längre. Jag pratar om Lovis. Hon klättrar nu upp för soffan till honom och uppför byxbenet. Hon är en riktig myskisse! Jag lägger upp lite bilder från en händelse innan, när hon klättrade tillbaka till sovlådan. En riktigt duktig klättrare verkar hon vara...

Sigge tittar och lär av Lovis..
En förvånad sambo :)
Lillsnuttan! Väldigt nöjd över det hon precis klarat av för första gången.




Kommentarer

Du är supergullig som kommenterar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0